shoppa bör man, annars dör man

åkte till elbe för att egentligen handla mat till ikväll, till tacosen alltså.. sen hade jag en julklapp till linn kvar att fixa, samt en förpackning till hannas julklapp! haha.

hur som helst blev det en likadan grå ''tröja'' åt mig själv som den svarta jag köpte sist,
eftersom dom reade ut dom gråa nu också så var jag tvungen att köpa en.. ja, ni vet när man bara är tvungen?
sen köpte jag min egen julklapp också :) iår blev det ett silverarmband, sjuukt fint och liksom lite flätat typ.. tänkte köpa ett till mamma också eftersom hon är så brun skulle hon vara ännu snyggare i det än mig, men jag hade inga pengar kvar till det och hon har redan miljooooooner snygga armband och smycken så det är inge synd om na.. (förlåt mamma) haha.
jag är iallafall supernöjd med det, galet nöjd t.o.m kanske?


jag älskar rea, jag älskar att handla.. men jag hatar att man inte har några pengar kvar efteråt!


nu ska jag snart börja laga mat iallafall,
väntar på att familjen ska komma hem någon gång... hallå var är ni?
vi ska ha lite julmys ikväll, sen ska jag in till stan och träffa hanna, nathan & anna.








dessa julklappar skulle jag inte tacka nej till,
bara utsidan är ju to die for... snyggt!



Man ska ju ine handla julklappar till SIG själv...apa...du får vacker lungna dig å se vad tomten harme sig..trollunge <3

2010-12-15 | 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback