saturday, oh saturday

inatt drömde jag om morfar, jag drömde att han dog.
jag höll mamma så hårt i handen och jag bara grät och grät,
när jag vaknade var kudden heeeelt dyngsur och jag hade ont i handen av allt ''klämmande''..
hemska drömmar.

idag har jag tagit en promenad, gick även förbi elbe där det var totalkaos och jag var lika snabbt ute som inne ungefär, galet mycket folk.. tänkte på amanda, hon skulle fått panik och börjat knuffa på folk och skrikit FLYTTA PÅ ER och medan jag tänkte på de började jag fnissa lite, det såg nog ganska roligt ut.

dom hade invigning på en ny butik och utanför butiken stod det killar i bara kallsonger för att typ locka in kunder eller någonting och dom här killarna var så sjuuukt sexiga så jag undrar hur mycket pengar den butiken tjänade idag p.g.a dom.. alla pengar var nog p.g.a dom skulle jag tro! haha.

nu ska jag kolla på thirteen ghosts och senare ikväll kommer fia & melinda,
imorgon ska jag upp tidigt för att åka till lübeck! eller tidigt och tidigt.. men uppstigning senast halv tio iallafall! haha.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback