oh, fabulous

när jag kom till elbe gick jag in på min favoritaffär promod och såg till min förtjusning att dom hade rea på en tröja jag kollat på och provat flera gånger men aldrig köpt, dock fanns det bara en kvar och då brukar det med min otur vara typ storlek 34 så jag hade nästan gett upp hoppet innan jag kollade vad det var för storlek och tror ni inte det var MIN storlek för en gångs skull? haha jag vart överlycklig.. KÖP KÖP KÖP!


överlycklig gick jag därifrån och in på H&M och det första jag ser är en tröja där som jag suktat efter sen början av november men som jag tyckt varit för dyr (jag vet att de är pinsamt att tycka att H&M ha för dyra kläder men så är det när man inte har hur mycket pengar som helst att leva på) och den var på rea den också! så jag bokstavligt talat skrek ett litet WIII och sen ryckte jag åt mig tröjan och tänkte nästan dansa lite av lycka men jag lät bli.. hahaha.


senast igår pratade jag och sofia om underkläder, jag behöver verkligen en ny vit BH och en ny svart.. tror ni inte dom precis rear ut det när jag går förbi underklädesavdelningen? alltså vilken jävla tur jag har haft idag säger jag bara, hahaha. och dessutom allt på rea? herregud, världen har verkligen älskat mig idag..


dock var det ju detta med samvetet...
pengarna jag handlade för var pengar som jag egentligen tänkt tagit med mig till sverige om en vecka,
men sen hade jag lite överläggning med mig själv om vad som är bäst.. att köpa kläder man verkligen vill ha för pengarna när dom ändå är på rea eller att köpa alkohol i sverige för pengarna typ, och som ni kanske förstått blev det kläderna!

 















nu ska jag göra mig iordning innan jag ska möta fia nere vid s-bahn,
ikväll blir det mysig julmarknad!



helvette vad snygg du är!

2010-12-12 | 17:05:21

håller med ovanför ja, världens finaste <3<3

2010-12-12 | 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback