ljusklara hägring

jag var galet nervös, det var mycket folk och det var.. ett galet adrelaningivande moment!
det gick superbra, jag varken snubblade eller svimmade och med det bästa moraliska stödet i publiken gick hela föreställningen som en dans, kanon alltså!
jag ser dock ut som en köttbulle men si det bjuder jag på, det där är jag vet ni.

jag tänkte kanske lägga upp någon film en annan dag,
måste ha inloggning på youtube o.s.v först...

hur som helst har jag klarat av att vara lucia i hamburg 2010 och det är jag nöjd med,´
blir otroligt fint att komma ihåg, och rosen jag fick har jag nu på mitt nattduksbord och där får den väll stå tills den ruttnar bort, eller om sofia blir hungrig och äter upp den imorgonkväll, hehehe.

 


Va fiiiin du va gumman... :) och riktigt modig.

Puss

2010-12-12 | 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback