jag har aldrig sett så mycket snö

imorse när jag vaknade var det så sjukt mycket snö, det har typ snöat en meter under natten!?
var ut och skottade men det var ju lika mycket snö när jag var klar som när jag började ungefär, hahaha.

nu sitter jag och mamma i husvagnen och väntar på att småtjejerna ska komma upp,
längtar verkligen efter att dom ska komma hit nu. lite byte i bregottfabriken eftersom lillebror åkte hem med anna imorse.

imorgon åker jag nog hem till östersund igen, eller på onsdag.
på torsdag ska jag iallafall mysa med min fru på fågelbärsvägen, det blir fint det.






grannens husvagn, eller... ser man ens husvagnen?
haha herregud vad roligt för dom att skotta fram detta sen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback