jag är också listig

Tio första
Första bästa kompis: måste vara hanna tror jag
Första bil: barbiebilen
Första kärlek: robin nilsson
Första husdjur: åh, fridas hönsgård
Första semester: grekland
Första jobb: alfaprint
Första köpta skiva: ingen aning
Första riktiga kärlek: aron
Första piercing: läppen
Första konsert: westlife


Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: vin
Senaste bilfärd: i oktober någon gång
Senaste filmen du såg: a christmas carol
Senaste ringda telefonsamtal: sofia
Senaste bubbelbadet: oj, long time ago
Senaste spelade cd: thåström
Senaste gången du grät: förra veckan
Senaste måltiden: lunch


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej, eller?
Blivit arresterad: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: ja, eller vaddå kär?
Fastnat med blicken i någons urringning : ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: ja
Haft ett one night stand: men nej, usch!
Busringt till någon: ja


Sju saker du har på dig:
1. trosor
2. strumpor
3. bh
4. linne
5. leggings
6. skjorta
7. tofflor


Sex saker du gjort idag:
1. vart i skolan
2. handlat
3. halkat
4. läst
5. laddat ner nya msn
6. öppnat min julkalender


Fem favoritsaker utan rangordning:
1. snutten
2. datorn
3. mobilen
4. sniffgrejen
5. mina silverarmband

Fyra personer du kan berätta allt för:
Sofia
Anna
Amanda
Lillebror

Tre val:
Blått eller rött? rött
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? chips


Två saker att göra innan du dör:
1. klara av min framtida utbildning
2. kunna nysa tre gånger på rad


En sak du ångrar:
Att jag kastade böckerna som denize skulle få på flygplatsen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback