hahaha, men gubbe lilla...

för en stund sen när jag skulle gå och posta brevet till morfar så hände det något skitkul på vägen tillbaka..

de är liksom en raksträcka typ innan man svänger in på gångvägen till espellohweg, och på den raksträckan kom brevbäraren på postcykeln sin.
rätt vad det är så typ svänger han in mot trottoaren tror jag, eller vad han gjorde.. iallafall så vickade hela postcykeln inklusive han själv! tänk er nu att detta är en rund liten gubbe med glasögon, ja typ som lilla fridolf ungefär! och han bara tippar och posten bara ramlar ut från sina små boxar och sen lossnar själva boxarna från cykeln.. först blev jag typ chockad, sen började jag fnissa sen kollade han runt så ingen såg honom och det var ju ingen där förutom jag, men jag stod så långt borta så han såg inte mig antar jag.. sen börjar han skrika och sen sparka på boxarna som ligger där vid vägen och breven, reklamen och boxarna bara flyger om vartannat, och han svär och är skitarg.. då kan jag inte hålla mig längre så jag får vända och gå åt andra hållet för att kunna gapskratta, alltså ni fattar inte hur otroligt roligt det var, hahahaha det var verkligen sjuuukt roligt när han stod där och sparkade på posten och skrek, åh kära lilla gubbe!



sen finns det en rolig gubbe till, han bor i fönstret mittemot mitt och han brukar titta ut då och då, typ titta vad som händer på bakgårdarna eller vad han nu gör.. och sen står han så typ en kvart, sen stänger han och går in! han ser sjukt rolig ut där han står och spanar, hahaha.
idag fick jag faktiskt ett kort på honom!






HAHAHAH

2010-12-06 | 18:02:27

HAHAHA! Skrattar nästan så att jag gråter när jag läser detta.



Hade jag sett det där live så hade jag nog faktiskt dött av skratt x'D

2010-12-06 | 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback