godmorgon

jag har haft världens hosta hela natten, kunde varken somna eller andas typ.
sjukt läskigt var det, den där jävla kiwin igår alltså... aldrig mer!
varför äter man något man är allergisk mot? jo för att det är så jävla gott.

imorse var ebba en suris, hon skulle inte säga hejdå och bla bla bla..
när dom tillslut skulle ut genom dörren så ångrade hon sig tvärt, hahaha gofia!

nu har jag alltså sagt hejdå till heide och barnen, jochen missade jag imorse innan han åkte till jobbet.
nu ska jag ta och bädda rent i sängen tills gitta kommer och ska sova där några nätter i nästa vecka,
sen hinner jag se ett avsnitt av andra avenyn innan jag ska bege mig in mot stan, möta jennie & collin för att sedan åka ut till lübeck, flyga till skavsta, åka bussen till centralen och möta mina kära vänner.
fan vad fort det gått, det var ju nyss början av oktober?








gammal, gammal bild men fortfarande min favoritemma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback