en sista lista

ALLMÄNT

Hur har året 2010 varit för dig? hur bra som helst!
Bättre än förra året? ja, defenitivt.
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? det finns massor jag aldrig kommer glömma.
Har du flyttat under år 2010? ja.
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja, massor.
Isåfall vilken? stereolove, aldrig ensam, love the way you lie, o.s.v..
Har du druckit alkohol? ja
Har du kysst en främling? ja



KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? bra. 
Har du varit kär? nej, tänk för att jag inte har det och det är just det som gör det bra, haha.
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? haha, nja.. 



SORG&HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Varit i slagsmål? nej



PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? ja det har jag nog
Isåfall vad? haha, druckit hembränt kanske?
Har du skämt ut dig? jag tog studenten iår...
Har du varit ute en hel natt? ja
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? ja




SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går/gick du på? östersunds gymnasieskola
Har någon varit elak mot dig i skolan? johanna var ju riktigt fittig i våras alltså..
Hatar du ngn på din skola? ja
Har du gjort ngt framsteg? inom skolan? nej
Haft alla rätt på ett prov? nej




VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? ja
Har du förlorat en vän? ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja


Jag lääängtar tills du sover i min säng!!!! <3

2010-12-17 | 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback