dagens sista inlägg

nu ska jag ta och hoppa i säng, ikväll ska jag läsa ut boken.
fick höra av anna idag att det finns en version av boken från andra hållet.. alltså från den ankladade mannens synvinkel! den boken skulle hon ta med hit nästa gång hon åkte till sverige, det ser jag verkligen fram emot.

jag & sofia kollade på bonde söker fru som vanligt ikväll, så underbart..
sen var sofia lite, vad ska jag säga.. deprimerad? men det löste vi snabbt med en flaska rött vin, hahaha.. lilla gumman.
dessutom öppnade vi alla mina luckor i min hannah montana julkalender och herregud vad vi skrattade.. varför har man samma sak i typ fem luckor? hahaha.


imorgon ska jag göra ordning det sista innan jag lämnar huset typ 09.00 på fredag morgon, men först ska jag och sofia till elbe imorgon och sen ska vi kolla på robinson och äta våran uuunderbara lasagne till middag, hehe.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback