dag nummer sjutton





ormar, spindlar bla bla bla... det gör mig ingenting!
dock hatar jag flygande insekter som typ humlor, bin, flugor o.s.v det är när dom kommer som jag FAKTISKT springer.. det ni! haha.

men jag ska berätta om en riktig rädsla,
som jag faktiskt lider av och som jag drömmer mardrömmar om.


höjdrädsla, eller akrofobi som det heter med ett finare namn..
jag är nog inte rädd att ramla ner liksom, men jag mår illa och det susar i öronen och pirrar i hela kroppen på högre höjder liksom..
det har faktiskt blivit mycket bättre på senare år, förut mådde jag nästan dåligt av att åka buss över vallsundsbron hemma i östersund liksom.
sittliftar är det som är värst, jag drömmer ofta om sittliftar och att folk tvingar mig att åka och det är alltid lika hemskt...


jag hoppas att höjdrädslan försvinner helt en vacker dag,
för jag älskar suset i magen när man släpps ner från fritt fall på typ gröna lund även om det är ungefär det värsta och mest plågsamma som finns att åka upp...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback