dag nummer elva

 

jag har många minnen som jag gärna tänker på och skrattar åt då och då,
men det här är ett av mina absoluta favoritminnen som jag inte kan låta bli att flina åt när ja tänker på..



det var i somras när jag var hem.. jag, mamma & anna skulle köpa milkshake i drivein-grejen på max. jag körde, anna satt bredvid mig och mamma satt bak.. jag vet inte vad det var men jag började fnissa åt något och sen började anna också fnissa, sen mamma och tillslut satt vi där och asgarvade alla tre och ingen kunde säga vad vi skulle beställa för vi bara skrattade, skrattade, och skrattade.. tillslut skrattade ju även hon som skulle ta beställningen och jag vet inte vem som fick fram vad vi skulle ha men tillslut så gick det men sen fortsatte vi skratta när vi skulle betala och som pricken över i'et så fick jag motorstopp när vi skulle köra ifrån betalningsluckan.. hahahahahahaha.



jag vet att ingen egentligen fattar förutom jag, mamma & anna men så är det oftast med bra minnen.. dom är lite interna liksom! men jag minns så väl mamma där i baksätet när jag vänder mig om för att säga åt henne och hjälpa mig och hon ligger typ dubbelvikt på sätet och garvar.. åh, så galet roligt! hahaha, åh massa kärlek.







Ja gumman de va hur sjukt som helst...ha ha ha ha ha ..

2010-12-12 | 07:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback