årets första glögg

sitter hos min kära faster & ninni, har precis tagit en klunk av årets första glögg :) riktigt smaskigt.

igår var mitt plan lite mer än en timme försenad, det gjorde dock ingenting.. glad att jag kom fram över huvudtaget!
när jag kom fram till centralen mötte ida & emma upp mig, och lille hugo var med också. herregud vad stor han har blivit på några månader? lilla goknulen.

någon timme senare satt jag, emma & manda på en restaurang och käkade pizza,
det var typ tuuuusen år sen jag åt en pizza och MY LOOORD vad gott de var!

kvällen spenderades sen hemma hos emma, sen med ett varsitt glas vin vid medborgarplatsen någon stans.
jag vet inte vad klockan var när vi somnade inatt, och jag vet inte hur mycket vi skrattade men jag var alldeles hes.
helt otroligt vad jag uppskattar mina vänner, jag värdesätter dom otroligt mycket.




skön bild.

imorse var det tidig uppstigning, mina små lamm låg kvar och sussade medan jag tog tuben till globen och släpade sedan resväskan genom slasksnö och oplogade trottoarer och tillslut vart jag så arg och huvudvärken bultade och hostan malde på och jag svettades som en gnu så tillslut grät jag typ, tyckte jättesynd om mig själv och satte mig på väskan mitt i vägen, stabil tjej.
tillslut kom jag äntligen fram till alingsåsvägen och min älskade faster och kära ninni, alltid lika varmt välkommen!

satt mig en stund, bytte strumpor och sen gick jag och mötte min ida medin. sen gick vi och åt frukost eller var det lunch? hursomhelst var det jättemysigt och ida är en sån vän som jag varje dag längtar efter att få prata med så som bara vi kan liksom.

efter någon timme trippade jag tillbaka och då skulle ninni & carina gå till sickla men jag tog en ipren och somnade rätt snabbt på soffan, skönt.
dom skulle egentligen köpa ett par vantar till ninni men sen så kom dom hem med varsin iphone!? haha, jag dör vad roligt det var. men nu sitter jag här och installerar dom, känner ännu starkare att jag skulle vilja ha en vit iphone men jag ska låta det ligga tills jag flyttar till sverige igen, har jag bestämt mig för!

ikväll ska vi äta god mat, en av mina favoriträtter helt klart!
sen ska vi kolla på finalen av robinson och bara mysa, en perfekt lördag helt enkelt.
älskar dessa fina människor, hur mycket som helst.






imorgon blir det mys först och främst här, sedan med min denize och sen..
sen samlas mina bästa vänner hemma hos emma för julklappsbyte och julmys,
världens bästa helg och världens bästa människor!

men glöm inte...
att jag längtar tills på måndag när jag får ligga i mamma & annas säng i  en stor hög med min älskade familj,
kärlek.

Jaaaaaaaaaaaa älskade Frida...ska bli så himla häääärligt !!

2010-12-18 | 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback