- 32,6 grader

det är så sjukt kallt, galet kallt, hemskt kallt.
missade dessutom bussen från brunflo till grytan idag när jag hade lämnat en sak till lillebror så jag fick gå dom kilometrarna istället.. det kanske inte är så farligt långt men jag hade ingen känsel i benen när jag kom hem och dom är fortfarande kalla! det blir inte några skidor för mig i helgen om det ska vara såhär kallt, dels är jag fortfarande sjuk och sen finns det inget nöje alls när det är såhär kallt..

jag har hunnit med mycket sen jag kom till sverige,
träffat många av mina kompisar, tjuvöppnat lite julklappar, tack bajjan för porrfilmerna.. sen har jag vart på krogen, på stan och dessutom har jag träffat pappa och det gick bra.

nu sitter jag och njuter utav polkagristeét jag fick av frugan i julklapp, hatar egentligen polkagrisar men det var ju hur gott som helst!?
sen väntar jag på att mina mammor ska komma hem någon gång..
idag åker jag och anna till fjällen och ikväll ska vi spela bingolotto!
imorgon kommer mamma & lillebror, världens bästa julafton.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback