visste ni att...






jag inte har tagit en snus på snart fyra dygn? va? det ni!

det började för någon dag sen när jag på förmiddagen skulle åka in till stan,
lyckades glömma snusdosan hemma och jag skulle inte hem förän morgonen efter,
what to do liksom? snus säljer dom ju inte i varena affär här i hamburg.





så jag fick helt enkelt vara utan snus, fick dock snusa lite te-påsar på kvällen men det var nog enbart för att jag druckit alkohol, haha. men sen dess har jag inte rört snusdosan! vilket är jävligt bra gjort måste jag säga eftersom den ligger på rummet i en korg liksom, haha.

vi får väll se hur det går,
men än så länge kör jag på att jag intalar mig själv hela dagen att jag ska få ta en snus på kvällen,
och när kvällen kommer då intalar jag mig själv att jag lika gärna kan motstå eftersom jag inte tagit en på hela dagen!


hahaha, way to go frida!






Härligt gumman att du har viljan,kan ju lägga dom schabrutterna på annat ist..

Puss puss puss

2010-08-16 | 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback