vanligt inlägg

efter det förra inlägget då jag var så arg så jag grät när jag skrev det,
tänkte jag bara skriva ett vanligt inlägg innan jag ska gå och sova


vet inte om vi åker till holland i helgen än, beror på om louise kommer tillbaka till hamburg eller inte :) hur som helst ser jag fram emot helgen, hoppas på lite sol men framförallt ska jag spendera tid med mina vänner!

 

sen ska ju min au-pair familj åka till spanien första veckan i oktober, och tanken var att jag skulle följa med men nu kostar biljetterna 5000 svenska kronor enkel resa, så vi kom överens om att jag får ledigt då och kan åka till stockholm och sen åka hem till grytan :)
känns väldigt bra faktiskt, kändes som det var väldigt långt att vänta enda till jul med att komma hem, jag längtar ju efter mina mammor, mina vänner, min älskade morfar & mina småsyskon!
så antagligen blir det första helgen i stockholm, mamma & anna skulle nog också åka ner då så då ska vi på födelsedagsfest och sen tillbaka till östersund under veckan :) mysigt!

 

nu ska jag kolla på några avsnitt av solsidan, sen ska jag sova!
vi får väll se hur det går att somna ikväll, men det ordnar sig nog.




hehehehe, that was so funny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback