tidsfördriv

snodde lite tidsfördriv från systers blogg,
det var längesen jag gjorde en lista nu!


Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? inte någon, några

Vem:
kramade dig senast? isabel
pussade dig senast? hehehe
ringde dig senast? mamma
ringde du senast? sandra
var hemma hos dig senast? vilket hem liksom?
var du hemma hos senast? nathan

Har du:
några kärleksproblem? nej
pratat med någon idag? ja
gråtit idag? några tårar bara
skrattat idag? ja

Jag:
är singel? ja
svär ofta? inte längre
sjunger i duschen? ja
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? på min gamla skola, förmodligen
skrattar åt dina egna skämt? ja, dom är bäst

Har du:
piercingar? nej dom har jag plockat bort
syskon? världens underbaraste syskon
jobb? ja, eller jobb och jobb.. men jo, det har jag
för många vänner? nej
färgat håret? ja, några gånger bara
bra självförtroende? jarå
sagt "jag älskar dig" till någon? ja
varit kär? ja
gjort något olagligt? ja
somnat i skolan? haha, jag däckade under studentveckan om det räknas
brutit ett ben? ja
tappat bort mig i min hemstad? nej
sett en fallande stjärna och önskat? ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
smugit ut utan lov? nej
en hemlighet som ingen annan vet? ja
sovit en hel dag? nej
somnat gråtande? ja
hånglat med två personer eller mer på en kväll? men fy vad lågt, det skulle jag aldrig göra!
varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
varit på en festival? yran räknas inte, så nej
haft ett förhållande i under en månad? ja
blivit kallad player? nej

Vem/vilka:
slog du senast? nathan
fick du sms från senast? anna
pratade du senast med? mamma
skulle du kunna göra allt för? min familj, min riktiga familj
var du med senast av det motsatta könet? benji
kan du lita på mest? mamma & anna
vet mest om dig? jag själv
sov du tillsammans med senast? johanna


haha, skrattar du åt dina egna skämt?

''ja dom är bäst''

haha jävla stjärna! :'D

2010-08-21 | 02:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback