sex på två

igår kväll regnade det ju så frenetiskt, och efter att ha gått hem i regnet var jag så frusen så jag kokade te och kröp ner under täcket och kollade på flera avsnitt av cougartown, underbara serie!

inatt har det varit något fel på fuktigheten eller något i mitt rum,
täcket som jag hade i sängen var för tjockt eller något jag kan inte riktigt förklara.
så sängkläderna hade iallafall börjat mögla och jag fick KASTA mina rosa hellokitty-sängkläder i en säck och sen var det adjöss med dom, huvva..

tur jag har mina vita här också,
men om dom går itu då vet jag inte vad jag gör..
så det var tur i oturen att det var dom rosa så att säga, haha.






hoppas du sover gott i sopsäcken kudden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback