nej nu

måste jag gå och duscha,
sen äta en knäckemacka och sen kolla på cougartown och efter det, sova!
(möjligtvis läsa min senaste gossipgirl-bok om klockan inte är för mycket)

imorgon blir det en tidig morgon,
och på onsdag ska jag ta en fika med hanna,
hoppas de blir fint väder!

idag var ju tvättmaskins-reparatören här,
tvättmaskinen har stått stilla (full med vatten och full med mina kläder hela helgen) och fyfan vad illa mina kläder som legat i det vattnet hela helgen luktade, fy tusan.. nu har jag iallafall tvättat om den tvätten två gånger så nu är dom användbara igen. dock har alla vita hälstrumpor, mitt vita axelbandslösa linne & mitt baslinne från h&m förstörts, blivit fläckiga typ :/ men det gör inget, hade ju kunnat varit värre..






dessutom! i torsdags, hahaha.
mina nyaste pyjamasbyxor, dom gråa som är korta från h&m som hör ihop med leopardlinnet,
dom var helt störda! det hade lossnat en liten tråd och jag drog loss den tråden och då lossnade hela nedre follade kanten och dom gick typ sönder på baksidan, så då tog jag fram saxen och klapp & klapp och vips fanns de knappt några sov-shorts kvar.. aja, kan ju vara skönt om det skulle bli 76
 grader varmt någon dag, stor risk liksom..


nej, på återseende imorgon!
hejdå, godnatt.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback