man får skratta åt sig själv

jag avlider av fniss nu, helt seriöst.
skulle gå uppför trappen och samtidigt så pratade jag med min aupair-pappa och tittade inte var jag klev med mina klumpiga fötter så rätt vad det var så liksom ramlade jag, UPPFÖR trappen.. hahaha, förstår ni hur jag menar? alltså jag dör, bara jag som kan lyckas!

tog en promenad i hirschpark ikväll, blev ju ingen i förmiddags eftersom regnet vräkte ner..
nu har jag hållt på att rensat på rummet, kastat massa saker.. varför har jag så mycket saker? jag hatar saker.. nej jag älskar saker, men jag hatar att jag har så mycket saker..

jag vet att många av er kommer bli morriga nu, men jag har kastat massvis med armband & halsband, sen har jag kastat 47 läppglans/läppstift/lypsyl och nu ska jag ta tag i örhängena innan jag tar en kopp te och kollar på cougartown!
bestämde mig för att rensa i hyllan eftersom det var typ en timme att dammtorka den eftersom det är så mycket grejer där, så kollade jag på hellokitty-grejerna samtidigt som jag pratade med mig själv:

det kanske är dags att göra mig av med dom? jag är ju trots allt nitton år..
men det har inte med ålderna att göra, dom är ju liksom JAG och dom passar bra in där!
men och andra sidan är det ingenting jag har användning för, men jag vill inte kasta dom heller...
jag lägger dom i en påse och gömmer påsen, då ser jag dom inte men jag har inte kastat dom heller!

så nu ligger mina hellokitty-grejer i en påse och jag ser dom inte längre,
kanske ska skicka dom till ngn liten fattig tjej på fem år som tycker om hellokitty,
det vore väll en god gärning, eller?





nej, nu ska jag inte nörda vid datorn mer!
måste ordna lite mer på rummet innan jag kryper ner i sängen.

 

det var allt så länge,
hörs!


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen frida aldrig slänga smycken!

2010-08-24 | 10:49:54

Hej sötis, kasta inga smycken med pärlor.. Jag gör ju pärlhalsband och då är det perfekt att använda gamla. Kramisar till dej gumman din extra mamma

2010-08-26 | 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback