jävla gubbe, menar du allvar!?

idag när jag & isabel satt på bussen kom det en kontrollant och jag fick med mig en böter hem på 40 euro för att vi åkte en halvtimme tidigare än när mitt fahrkarte började gälla.. hur fan ska jag kunna ha koll på det, och vad spelar det för roll? aja, skitsamma. hoppas jag slipper betala den själv.. men jag ville bara skrika till den där satans alkis-gubben och fråga om han var TOTALT dum i huvudet.. hoppas du får besök inatt och någon kör up en brinnande pinne i arslet på dig!






förövrigt har det varit en bra dag, så himla skönt när det inte regnar!
har nyss ställt ut mina hellokitty-sängkläder så sopbilen kan äta upp dom imorgon, kändes lite konstigt men det var nog lika bra! tänkte att jag skulle växa upp från det där nu, eller...?

idag i byn hittade jag den ultimata ''kladdboken'' som kostade 0,99 euro, och den köpte jag med mig hem också!
ska pimpa till den lite och fixa på, men den var i grund och botten fin och det känns bra att slippa skriva på post-it lappar på kvällarna, haha.
jag menar.. mycket kan man skriva i bloggen och så, men några få saker skriver man inte om där och vissa saker bör annat folk inte ens få reda på, så då skriver man i kladdboken! och där kan man skriva komihåg-grejer och allt man kommer på liksom, världens bästa sak helt enkelt!
dessutom var det en plastficka med dragkedja längst bak så jag kunde stoppa ner massa foton som låg och drällde på rummet, vilken grej!

nu har jag bara de två sista böckerna kvar i gossipgirl-serien och dom har jag nu liggande i bokhyllan och jag har redan börjat på den ena boken, ah i love them!


ikväll ska jag kolla på cougartown och försöka somna relativt tidigt,
imorgon är det onsdag och då börjar kören, nice!






du sa vad?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback