jag är en snorunge

jag bara snorar och snorar, det kommer inte in någon luft genom min näsa och nässprayen går varm just nu!

på förmiddagen åkte jag in till byn, gick på budni och handlade lite grejer och sen gick jag till starbucks och köpte chai-te och satt mig och läste måååånga sidor i min gossipgirl-bok, nu är det bara tre kvar sen har jag läst allihopa! det tar dock lite längre tid med dessa böcker eftersom jag läser dem på engelska, men jag har ju all tid i världen!





jag köpte slingor idag också, nu har jag gjort massa små slingor och det tog sin tid och resultatet? DET BLEV INGENTING ALLS!? vafan är dehär... jag blir tokig..
när jag vill ha tunnt hår, då har jag tjockast hår i världen.. och när jag som nu har tappat huuuuur mycket hår som helst och det är hemskt tunnt, då vill jag ha tjockt hår! när jag vill ha långt hår, då har jag precis klippt det jättekort.. och när jag vill ha kort hår då är det jättelångt och i vägen hela tiden.. när jag vill ha kort lugg, då är luggen lång och äcklig.. när jag vill ha lång lugg, då är luggen kort och ful! när jag vill ha blondt hår då är jag brunett, och när jag vill ha brunt hår då är jag blond.. AAAHH! i hate this! och nu vart det resultat INGEN FÖRÄNDRING av slingorna.. ska köpa ett set till och fråga om linnea eller någon kanske kan hjälpa mig någon dag! jag är så trött på mitt hår så snart blir det rakapparaten och sen peruker!




ja men det håret tar jag gärna just nu,
tack å tack!


imorgon är det fredag igen, får väll se vad som händer men jag har mina aningar!
kommer antagligen bli en rolig helg för min egen del, har nu alla american pie filmer på datorn,
fyfan vad jag ska skratta gott!

hej så länge


men just det!
det är så roligt vad folk skriver i andras loggar på facebook,
idag har iallafall jag & denize fått oss ett härligt skratt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback