'' jag är en bajsbrun ''

jag är en genomblöt även denna söndag-kväll, vilken lycka!
måste verkligen köpa mig ett paraply...

vi spelade även denna kväll och jag blir så arg för jag är totalt VÄRDELÖS och jag ville spela det modernare tp't med artister, kändisar, skådespelare, mode & grejer men det vart inte så.. jag skiter väll i kungarna på 1500-talet? jävla bajs-spel.. dock fick jag några fnissattacker så det var bra.

nu ska jag duscha en varm dusch, sen unna mig en macka med fläder&apelsin-marmelad på samtidigt som jag ska kolla på en rolig film tänkte jag,

ha en trevlig kväll!

shit, måste ringa min mor också






här ligger hon förövrigt och fryser på bryggan hemma i glytan,
när jag ser den här bilden vill jag bara vara hemma med mamma och vara på gooogen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback