it's friday

igårkväll mötte jag upp hanna i altona, sen gick vi och köpte en flarra vin och gick till hamnen och satte oss och pratade, och där satt vi i flera timmar och bara pratade om allt mellan himmel & jord,
det är tur att jag har hanna måste jag säga, för vad gör man utan en sådan bra vän?


idag har jag varit i altona och provat skor,
kollade även om jag hittade något att ha på mig när anja fyller 65,
men liksom vad ska man ha? klänning typ?
hittade iallafall ett par skor, eller två par skor hittade jag.. köpte dock inga eftersom jag inte fått min lön än,
fortfarande fattig som fan..

ikväll vet jag inte vad som händer,
regnet öser ner och det är jävligt tråkigt!
hoppas mina vänner kan göra kvällen till en fest även om det regnar,


hej så länge




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback