hej, har ni saknat mig?

(inlägg som sparades i utkast när datorn laggade...)


dåligt med uppdatering i helgen, i know..

i fredags åkte jag hem till hanna, vi skulle föra innan vi tänkte dra ut på reeperbahn men det blev inte riktigt så..
jag minns ungefär att vi drack lite rödvin, gjorde en egen kortlek och sen ramlade jag av stolen, och sen låg jag inne på toaletten och fick lämna tillbaka..
sen kom nathan och sa att min taxi var där så då gick jag ut till den med skorna i handen, och sen på vägen hem måste jag lämna tillbaka igen så jag skriker typ: TASCHE TASCHE TASCHE och chauffören fattar ingenting men sen förstår han typ och svänger in till kanten så jag kastar mig ut ur taxin och tror typ att jag är rambo eller någonting.. det förklarade iallafall blåmärkena jag hittade igår!

iallafall släppte taxin av mig på nummer 15, inte 16 och jag hade verkligen ingen aning om vart fan jag var,
så jag gick lite hit & dit, fram & tillbaka men tillslut var jag hemma och på mitt rum och kunde gå och lägga mig men jag somnade verkligen inte på en gång eftersom att världen snurrade 900000 km/s..

nej fyfan vad hemskt,
och nu är klockan 15.01 och det är söndag, och det är första gången jag är uppe och går utan att må illa sen i fredags! igår lyckades jag äta en isglass med isabel och gå på toaletten två gånger, lyckat frida...

jag hade en bula i pannan, var alldeles öm på bröstkorgen och ett blåmärke hade jag dessutom på innansidan av låret? nu har jag ingen bula i pannan längre, ingen stor iallafall.. jag har fortfarande ont på bröstkorgen och känner mig allmänt äcklig..






har iallafall kollat klart på första säsongen av rederiet nu,
ska se om jag kanske hinner kolla på en film innan jag ska dra om två timmar,
egentligen vill jag ut i parken en sväng och promenera men mina ben orkar verkligen ingenting..
fuck alkohol, ska inte dricka en droppe till!! (den här veckan...) hahaha,
nej men seriöst, en sak i taget blir det och det förklarar jag inte för er bloggnördar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback