hehehehehehehe








jag dör, jag dör, jag dör.
hahahahahahahahahahahaha.
det är lika kul varenda gång!
jag...får...ingen...luft..
hahahahahahahahahahahaha.

fyfan vilken tur att man bara tar studenten en gång!
hahahahahahahahaha, seriöst jag dör.

nu kommer jag garanterat somna gott iallafall!

he he he, evil laugh, he he he

söta vi är! love u <3

2010-08-04 | 14:50:22

he he he, evil laugh, he he he

söta vi är! love u <3

2010-08-04 | 15:06:33

Hahahahahahahahahahahahaha

hahahaha

hahahahaha ja hör dej du E INTE klok på en fläck du hahahahahahaha

2010-08-04 | 18:46:29

Hej hopp du har så sköna inlägg jag o gumman har skrattat en hel del ikväll.

Jag gjorde en ofrivillig spagat i lördags så jag har inte kunnat sitta sen dess,sträckte min stora skinka aj aj aj...ninni hon pysslar mig hela tiden.

Torpan kollade om det fanns några trosor på taket nere vid sjön,men ack vad han blen besviken...skratt

Vi älskar gumman, och ha det bra och sköt om dig.

Massor av pussar o kramar från oss......

2010-08-04 | 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback