haha, say what?



okej, då ska vi klargöra några saker här:

1. jag mår inte dåligt, jag är bara jävligt less på morgan & ulrika.
2. morgan heter olofsson, inte fridell. jag & mina syskon heter fridell.
3. det är ett fritt land, om någon har åsikter om min mamma eller morgan så BRING IT ON,
dessutom har jag ju skrivit om morgan, läste du inte det eller?
och en annan sak, som man bäddar får man ligga!
4. har jag sagt något om att hennes barn inte får älska henne eller? har jag sagt att jag hatar henne?
det är såhär att jag inte vill älska henne, sen vad dom andra gör struntar väll jag i?´
5. jag behöver inte prata med någon, måste jag vara ett psykfall för att jag har åsikter eller?


BRING IT ON..så sant så sant,ibland åker man ut på bloggen,vare se man vill eller inte.

Som sagt man kan inte älska alla,men alla som visar respekt för sina med människor förtjänar även dito.

2010-08-22 | 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback