go kväll

heute habe ich meine... oj förlåt.

idag har jag städat min garderob samt min underklädesbyrå!
kastat, placerat om och vikt om allting har jag gjort, och nu är systemet som det brukar vara igen.

nu ska jag kolla på sex & the city 2 och sen ska jag sova.

idag dammsög jag upp alla spindlar som var i mitt ljus-schakt och jag kan ju säga att jag verkligen kände mig som en liten fjårre när jag stod där och små-skrek medan jag dammsög upp dom äckliga djuren!







sen gick jag förbi hos frisören idag och fick reda på att det kostar  37 euro att både färga & slinga håret så det blir nog till att göra det snart, för så som mitt hår ser ut nu är så himla disgusting! tur att varken bajjan eller rosie behöver se det, hahaha.

sen hörde jag om en värmebölja som ska komma in över tyskland för resten av augusti typ,
upp emot 30 grader varmt och soool, om jag vill ha det? SKOJJA INTE! ge mig det, NUUUU!
det kändes dock postivit eftersom jag inte behöver köpa nya höstskor än också,
så lite sommar igen vore fina firren!







sommar var det ja,
godnatt!


och nej, jag har inte tagit en snus på hela dagen idag heller,
dock paniksnusade jag en del av en tepåse nu ikväll, hahaha.
men jag provade mina gränser genom att lukta i en proppfull snusdosa och,
bläää... dock är jag lite bekymrad över hur det ska gå när vi ska dricka till helgen,
men det gick ju bra i lördags så varför skulle det inte gå bra nu?




hahah, lycka till hörru ;) puss saknar dig :) <3

2010-08-18 | 16:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback