go kväll

jo det stämmer att det är fredag kväll och klockan är 19.42 och jag är inte påväg in till stan för att möta upp mina vänner för att röjja ännu en kväll!
jag sitter uppkrupen i soffan och lyssnar på oscar linnros och snyter mig med jämna mellanrum..
jag är fortfarande förkyld men nu är det genomlidligt iallafall, skönt!

ikväll blir det en lugn kväll,
jag ska färga mitt hår (samma färg som förut) utväxten är så hemsk.
sen ska jag nog mysa med lite ansiktsmask, apelsin & citronté!

sen ska jag kolla på någon rolig film, och sen blir det en tidig kväll!
jag har fått ett nytt, varmare täcke till min säng så jag kommer garanterat sova jättegott inatt,
me like!

imorgon är det avfärd 08.00 till holland så jag måste vara hyffsat pigg då,
har egentligen ingen ekonomi för att åka till holland eftersom jag har typ 20 euro som motsvarar 200 svenska kronor kvar denna månad, hahaha tjejen med pengar det är inte jag denna månad..
men vi ska ju inte vara borta mer än imorgon hela dagen så det ordnar sig!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback