gnäggisar

idag har vi varit bland hästar,
mina näsa och mina luftrör har sagt upp sig för idag.

för övrigt är jag fortfarande trött efter att ha jobbat 07.30-20.00 hela veckan,
ska försöka somna i ganska bra tid ikväll.

imorse såg jag på slumdog millionaire, mycket bra film.

och nu har det plötsligt blivit augusti?
känns som sommaren är slut nu, och inte blev man brun denna sommar heller..
jag ska fan spendera alla mina pengar på solarium hela vintern!

godnatt






have you ever been in love, been in love so bad
you'd do anything to make them understand?

have you ever had someone steal your heart away?
you'd give anything to make them feel the same?

have you ever searched for words to get you in their heart,
but you don't know what to say and you don't know where to start?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback