glädje är ett par nya skor

åhh jag kan inte sluta tänka på dom där skorna jag såg på bianco i lördags,
ett par stövlar var det typ lite grå/beige-aktiga och mitt enda par stövlar som jag har med mig dom är trasiga, och jag behöver ändå ett par till hösten & vintern.

dessutom var dom på 70% rea, och kostade bara 40 euro,
alltså är ordinariepriset ungefär 100 euro om jag inte räknat helt fel..
så fort min nästa lön kommer ska jag köpa dom, för om jag köper dom nu har jag inte många euro kvar och det går ju inte!

men gosh vad fina dom var,
oh i really want them






det är detta som är nackdelen med att vara hundratals mil hemifrån,
man kan liksom inte komma med puppyeyes till mammorna eller pappa och berätta att skorna är trasiga och man behöver ett par nya, och har hittat ett par på rea..


Det går ju föra över pengar.. :) Tack snälla söta för det fina kortet det värmde. Kramisar från extra mamma

2010-08-17 | 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback