falls like shooting stars

idag har ida & denize flyttat till stockholm!
hoppas allting fungerar och att ida hjälper till med disken,
saknar er mina favoriter!

imorse åkte vi och badade,
sjukt skönt att få simma lite igen.
ska ta och kolla upp om det finns tid att kunna simma några dagar i veckan, i så fall ska jag köpa ett sånt simkort, om inte annars kanske det är ganska billigt att ha årskort på relaxavdelningen? haha

på eftermiddagen åkte vi och handlade lite blommor och grejer,
sen åkte vi till eekz och jag köpte en rosett., samt två blommor till håret! mer än så blev det inte, kalendern får jag införskaffa en annan dag! jag & christel har skrattat en hel del idag, kändes precis som jag hängde med mina bästa vänner och gick och skrattade med dem.. åldern kanske inte har någon betydelse när det gäller vänskap heller? vad vet man...

igår såg jag alice i underlandet, den otecknade versionen och eftersom jag inte hade några som helst förväntningar vart jag glatt överraskad, bra film faktiskt!






sen somnade jag som en stock, och som vanligt så måste jag upp och kissa på natten och sen kunde jag inte somna om! och då kom dom igen, tankarna.. på morfar, och jag fick som vanligt panik och tårarna sprutade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag måste göra någonting åt det där nu, herregud han lever ju! men jag är så himla rädd att han ska dö alltså.. ni fattar inte...
jag har världens panik nu för att jag glömde posta vykortet till honom idag, måste göra det imorgon!

imorgon ska jag för övrigt ha sovmorgon tror jag,
sova litegrann..
det betyder att jag kan kolla på en film ikväll OCH läsa min bok, gud vad bra!





sweet dreams,
godnatt



Lugna ner dig Fiffi :) puss saknar dig <3

2010-08-04 | 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback