du har noll euro kvar på ditt bankomatkort

jag är fattig som fan, tur att det kommer pengar snart!

tänkte att jag skulle spara lite pengar,
men det måste köpas skor denna månad och lite småsaker, sen är ju kommande månad september och då är det dags för tatuering men efter det blir det bara till att lägga pengar på det nödvändigaste, alltså:
vykort till morfar & alkohol!


nu har jag nyss kommit hem från aupair-träffen, jag är genomblöt och det droppar vatten från mitt hår... är så less på detta regn nu! och inte har jag köpt något paraply heller, haha.
henric sa att det nog blir grillkväll nästa söndag, snart är ju liksom sommaren slut så man måste passa på :(
och på fredag ska vi dra till ett uteställe där man hyr stora vattenpipor och grejer, himlans vad roligt!
just det, på onsdag börjar äntligen kören, tjolahopp!

imorgon börjar lillasyster på gymnasiet, helt jävla otroligt.. ofta hon ska gå på gymnasiet!?
hoppas du sköter dig, och håll dig nära med ingrid (hoppas du också får henne som mentor) för henne kommer du behöva alla tre åren! sen hoppas jag du styr upp fester och utekvällar precis som din storasyster gjorde, och om någon är elak så kan du hälsa från mig, så möblerar jag om nyllet på dem när jag kommer hem nästa gång!

herregud, nu har jag snart varit i hamburg tre månader... varför går det så fort?
jag tänkte först att jag skulle åka som aupair i tre månader bara, men då hade det
betytt att jag skulle åkt hem typ nu? gud vad hemskt..


jag längtar efter dig

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback