'' dom hade ingen ål på lidl, men vi köpte matjesill.. lidls egna, supergod! ''

hahahahaha,
solsidan är så galet roligt! nu har jag sett alla avsnitt men dom kommer nog ses igen inom en snar framtid!

hade inga problem att somna igår,
dock drömde jag super-strange inatt igen, min vänstra arm brann typ? hahaha.


pratade med min lillskrutt igår och berättade att jag skulle komma hem första veckan i oktober,
hon började storböla och kunde inte säga ett ord, haha hon är så sweet!
skönt att veta att hon uppskattar min närvaro, söta lillasyster.


nu sitter jag och lyssnar på rixfm, via webbradio! så himla fint att det finns alltså!
ska ta en promenad i hirschpark sen, vad som händer ikväll vet jag inte, det visar sig nog.




åhh, fiffen :)

det e ju så klart att man blir as glad ju!

efter som du e den underbaraste!

jag saknar dig sjukt mkt!

älskar dig!

<3

2010-08-20 | 16:43:58

åhh, fiffen!

jag saknar dig sjukt mkt!

det e ju klart att man blir överglad!

älskar dig så hääääääääääääääääääääääär mkt!

loveu! <3

2010-08-20 | 16:45:25

ojj, jag trodde att första inte skickades så jag skrev ett nytt ;)

haha, <3

2010-08-20 | 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback