det finns ingen rubrik

hahah först och främst tänkte jag på fyra tjejer som lurade ett ex att någon var med barn,
och tack vare att jag kom och tänka på det så har jag haft mitt skrattanfall för idag!
hahaha, åh så kul


i förrgår ringde jag och pratade med mina mummies, och fy satan vad jag skrattade.
det var ganska sent på kvällen och jag kunde inte asgarva för då skulle ju hela huset vakna så jag fick liksom borra in kudden i ansiktet så mycket som möjligt och sen skratta samtidigt som jag skulle höra vad dom sa i telefonen, nej herregud vad roligt det var.

sen pratade vi lite om julen och mamma frågade vart jag skulle fira jul,
och FAKTISKT så är det så att är stor nog och kan välja själv vart jag vill fira jul!
jag menar, det finns ju människor som yppar att jag är vuxen nu och bla bla.. ja men så bra då kan jag själv välja vart jag vill fira jul!
fick jag önska skulle jag lägga min önskan på att fira jul typ här...





men det är inte så realistiskt,
så det får bli någon annan gång!


sen satt jag och tänkte på nyår här om dagen..
jag vet att vi har snackat ett par gånger om lillhärdal iår igen,
men sen skulle det inte skada att ha ett nyår som det i stockholm förra året,
eller ska man fira nyår i hamburg iår?
näe, det tåls att funderas på...








igår var jag till europa passagen och fikade med hanna, anna & nathan. mycket trevligt!
vi satt och snackade lite om valet i september och jag känner att jag måste bli lite mer insatt, det är nog dags nu...

och carina ringde igår! alltid lika härligt att få prata lite,
skönt att du blivit bra efter din streckning ;) åh gud jag kommer ha roligt åt det länge!
hahaha

sen när jag kom hem så kollade jag på i taket lyser stjärnorna, jag gjorde det verkligen..
när jag var och såg den på bio med amanda, johan & jesper 31 januari 2009 så trodde jag min död var kommer, jag grät så jag knappt fick någon luft.. och jag grät hela natten också, herregud..
och då sa jag till mig själv att jag ALDRIG skulle se den filmen igen, aldrig någonsin, men igår bröt jag det löftet till mig själv.
jag grät igår också, väldigt mycket, men inte hela natten.. där emot grät jag för allt jag kunde komma på medan jag ändå var igång, jag är verkligen konstig..
jag grät för att varken mamma eller anna var där, jag grät för att jag inte hade någon mormor, jag grät för att jag inte tagit reda på vad morfar heter på italienska, jag grät för att vattnet var för varmt, jag grät för att det var varmt på rummet, och tillslut grät jag för att det var en fluga på mitt rum.. då slutade jag gråta för att jag kom på hur fånig jag var, haha.

efter filmen var jag iallafall skakis som fan, så jag kollade på tre avsnitt av solsidan, åh älskade solsidan.
SÅ JÄVLA ROLIGT ÄR DET! bästa komediserien som gått på TV, lätt! och den där snåla, jävla ove sundberg han hatar jag så mycket så jag skulle kunna smacka till han som spelar honom typ.. usch!


inatt har jag drömt så sjukt konstigt så jag var alldeles svettig när jag vaknade,
jag FÖRSTÅR INTE var allt konstigt kommer ifrån? det är så himla läskigt,
och jag hatar att allting är så verkligt också, näe jag begriper bara inte..

nu ska jag ta och göra någonting annat roligt,
ciao!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback