det är september imorgon

imorse när jag vaknade sken solen, det var inte ett moln på himlen och det blåste ingenting heller för den delen!
mot hirschpark tänkte jag och det var så skönt att det inte var något regn så ni anar inte alltså, det har ju typ varit regn i två veckor nu?

en sköön förmiddag som även innehöll en cykeltur & en kaffe på dante med sista gossipgirl-boken,
ska bli skönt att läsa ut den boken också så jag kan sluta med det där beroendet som det definitivt är... herregud varje ledig stund bara läser, läser & läser jag.. jag är en bokslampa helt enkelt, haha.

på eftermiddagen åkte vi till badhuset med barnen jag & christel,
dom är ju som två vattendjur så badhuset lockar alltid, och fungerar alltid, haha.
nu sover dom små liven och jag funderar på om jag ska gå till esso och köpa en cola light eller om jag ska låta det vänta tills imorgon, ja herregud vilka problem man har....

nu ska jag ta och göra något roligare än att sitta här och glo på datorskärmen,
hejdå!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback