bitterfitta

fyfan vad less jag är nu...
nu går det knappt att öppna och stänga ''luckan'' till min laptop! det är typ en spricka eller något i högra hörnet vid ''gånggärnet'' och man kan ju snart se rakt in i skärmen... den fungerar dock fortfarande, inga störningar på bilden men det fattas väll bara att den ska dö helt den här förbannade datorn så jag verkligen MÅSTE köpa en ny.. nu när jag har en jävla böter på 40 euro som jag måste betala, och desstuom finns det flera saker jag behöver införskaffa för denna lön, sen är det ju skolstart för mig i september och det behövs det lite saker till också!



 

jag blir GALEN på den där jävla lappen som det står '' bla bla bla bla 40 euro bla bla bla '' på..
fan det är TVÅ inträden till relaxavdelningen på badet, det är mina nya höst/vinter stövlar, det är fyra utekvällar med allt vad det innebär, det är vad som helst förutom en böter.. tror fan jag ska lägga mig under sängen och gråta lite..


 

 




och som om det inte var nog så måste jag köpa:

* en mapp till alla kör-papper
* shittel 5 (läroboken till tyskakursen)
* skrivhäfte, pennor, sudd

jag önskar att jag vore ekonomiskt oberoende, bara kommande månad..
ikväll ska jag hänga med hanna iallafall, känns skönt att få träffa en vän en hemsk dag som denna,
tar med mig mina resterande 1,50 euro denna månad och köper en kaffe tror jag,
buhuu stackars mig..




De e tur Frida att du har friska föräldrar..:)

2010-08-26 | 23:08:41

hahaha ja men visst äre... suck

2010-08-27 | 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback