bitchface

alltså jag hatar min kissblåsa mer än vad jag hatar typ... katter, ja katter får det bli.
igår gick jag ner och skulle kolla på senaste wallanderfilmen, också kissade jag innan jag startade filmen,
sen fick jag pausa filmen TRE gånger för att kissa, sen fick jag kissa efter filmen och en gång till innan jag somnade.. seriöst, sex gånger på typ två timmar? jag börjar bli ganska le nu...





imorse åkte jag då för att skriva provet i tyska för att se vilken kurs jag skulle gå, pissnervöd var jag eftersom jag vet så väl att min tyskaundervisning på högstadiet inte vart så givande! först var det lite ''muntligt prov'' eller man bara disskuterar liksom, och då säger hon sen att jag pratar bra, och jag liksom... va? hahaha.
sen fick jag skriva provet och jag hade 22 rätt av 26 så jag var mer än nöjd så att säga!

så nu blir det att gå tillbaka till skolbänken två dagar i veckan om en månad ungefär, startade 10 september om jag inte minns fel! från 9.45 - 11.15 så det är inte långa pass direkt!



det känns som det börjar bli höst nu,
det är ändå mitten av augusti men det känns lite sorgligt!

nu kommer snart min lilla prinsessa hem från dagis,
idag ska vi nog måla, eller bygga med pärlor, eller leka med barbie, eller spela lillifee-memory, eller.. haha, ja ni förstår!

hej så länge








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback