account overview

spotify, jä*la spotify säger att min profil inte matchar med landet jag befinner mig i?
vafan spelar de för roll, måste jag hålla på och ändra det för att få lyssna på lite musik som vilken människa som helst? dessutom går det typ inte ändra land, och jag VÄGRAR sitta och knulla på med något jävla youtube.. ursäkta språket mamma! 






ikväll ska jag duscha länge, länge, länge.. och sen ska jag kolla på en film som heter sebbe?
förstår inte riktigt vad den handlar om men det verkar som den fått ganska bra recensioner så det är nog värt att kasta ett getöga på den iallafall!

imorgon tar frida fridell lite sovmorgon,
nemen det är ju snart fredag igen?
så festligt, vad veckorna går fort..






mein waffel,
jag saknar dig också!




MWAHHH!

2010-08-11 | 21:41:14

hoppsan..ja de va många grodor på en gång där gumman..;)

Ja herreguuu va veckorna rullar på..snart ere jul å då ses vi juuh gumman min..:)



Puss puss puss från hela Familjen Fridell/Kontkanen i Glytan..:)

2010-08-11 | 21:51:39

Du kan bara var på "resa" i 14 dagar, sedan går det inte att använda Spotify längre. Men du behöver bara be någon i Sverige att logga in åt dig.

2010-08-12 | 10:43:17

Hej gumman nu kan jag i allafall sitta på min rumpa.

Längtar efter dig,men tiden går fort när du har så trevligt.

På söndag blir det kolmården då ska Ninni in till vargarna,undrar hur det går,hon kanske blir uppäten.

Puss på dig älskar dig.

2010-08-12 | 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback