<3




nog för att jag fyller tjugo år nästa gång,
men dom stunderna när vi har som roligast tillsammans kommer jag aldrig växa ifrån,
jag saknar er väldigt mycket just nu..
om nitton veckor kommer jag hem, då ska vi googa!
ni är de finaste syskonen man kan få


Men guuuuu va vackert gumman...japp de e Fridell´s ongan de..:)

2010-08-10 | 22:13:23

åhh, frida,

jag sknar dig redan!

19 veckor?

guuuuuuuuuuudd!!!

fyfan, uscha!

men det går bra, vi hörs ju på telefonen!

som tur e!

jag älskar dig sjuuuuuuukt mkt fiffen :')

loveu!

<3

/mollysysterfridell!

<3

2010-08-10 | 22:20:48

ja, du kommer alltid vara som ett barn, älskade fiffi.

saknar dig så mycket, puss <3

2010-08-11 | 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback