14/8

har ingen fantasi för någon rubrik idag, inte alls.

igår var vi då på dom,
jag, linnéa, hanna, nathan, anna & chris.
jag hade riktigt roligt men jag spelade bort lite mycket pengar för att vinna en hellokitty, som jag ändå inte vann..

jag & linnéa åkte en sinnessjuk karusell och det var typ vattenstrålar som sprutade upp när man hängde upp&ner och jag hade såklart lyckats satt mig vid den strålen som sprutade mest vatten och högst upp så man hade inte en chans att vrida bort huvudet!






nu ska jag klä på mig och åka och träffa linnéa tror jag,
ikväll blir det förmodligen vin och massa mys!


mamma jag tycker du ska se den där filmen som heter sebbe,
den finns säkert att hyra på shell men jag tror du skulle tycka om den för det gjorde jag! och det är en svensk film, pifekt för dig :)

men hahaha, just det. måste bara berätta vad jag drömde natten till igår..

jag var ute och åkte bil med niklas lindberg och han kunde absolut inte köra och man bara slugnades runt i bilen. sen vart jag jättesur och klev ut ur bilen och där stod paul och slogs med en av sina kompisar och han var alldeles blodig och jag ba: men hur mår du? och då kommer hans polare och stoppar en påse hasch i min jackficka och sen tar polisen honom & paul och jag går därifrån, och sen går jag fram til alla poliser lite längre bort och där står nicklas, hannas kille (mitt i östersund liksom) och jag ba: hej! sen går jag förbi honom och frågar poliserna om en näsduk... jag får en näsduk och sen hoppas jag in i bilen hos niklas igen och så åker vi därifrån.
då ringer min aupair-mamma och säger: du har inget planerat inför kvällen va? för vi måste fly till thailand, så kom hem och packa nu!

sen vaknade jag,
finns fan ingen som drömmer lika knepigt som jag gör!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback