twenty days

tjugo dagar kvar tills jag får sätta mig på flyget och åka till stockholm en vecka.
en vecka som bjuder på festligheter, skräckfilm, bebismys, tjugoårsfest, studentskiva, avkoppling & mys!
gissa om jag längtar....?





idag var jag & hanna på stan, det var riktigt pissigt väder och det var fett med folk på stan!
vi hann med litegrann iallafall och jag köpte:



 skor till studentdagen, skönt att jag äntligen hittade ett par jag ville ha.





 
hårspray, glansspray & glansserum.




 
vita gardiner till våren, superskönt med lite ljusa färger! nedsatta till 99:- på hemtex så det var ett riktigt kap.


 
två linnen, ett mintgrönt & ett turkos/blått.


ikväll ska jag bara vara hemma, tar mig ändå ingenstans..
ska börja fundera vad som ska packas med & inte till lettland och sen ska jag kolla på körslaget.

hej så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback