ticka masala

idag hämtade mamma mig hos pappsen och sen åkte vi & bastade, sen åkte vi och handlade.
sen åkte vi iväg och fixade med cateringen till studenten och det blev KANONBRA det vi beställde och grejjade på med.

nu har vi ätit jättegod middag och jag har börjat kolla på staden hamburg lite mer,
jag har alltså bestämt mig för att det är dit jag åker när jag tagit studenten, med en gång!
så det blir studenten, födelsedagsfirande & avskedsfest på en&samma gång den fjärde juni och sen sätter jag mig på flyget eller tåget och lämnar östersund! oh my god... hoppas verkligen det blir bra.




nu ska jag kolla om det är något av det i resväskan inför lettland som jag kan plocka ut,
jag vet att jag är tidig med packningen men det var för att jag var tvungen att packa inför mamma-vecka och lettland samtidigt! men det verkar som om det inte går att plocka ut någonting för allt behövs! och nu ska ni få höra.. jag har bara med mig ETT PAR extra skor!

hej så länge

du lämnar mig.... :(

2010-04-19 | 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback