tatuera aldrig in en killes namn

nej...
de blev inget dhw ikväll! jag, pappa & ulrika fastande vid house och sen kunde vi inte sluta titta så jag får se dhw på internet en annan gång.
nu ska jag lägga mig och läsa veckorévyn & cosmopolitan som jag fick av ulrika.

imorgon ska jag träffa min vän susanne om inte huvudvärken tar kål på mig,
vi ska gå på stan och shoppa lite,  och sen ska vi snacka massa skit ofc!
sen ska jag ju såklart jobba också, det får inte missas.

just det, i torsdags var jag på stan en snabbis innan mamma hämtade mig,
jag köpte smycken till studenten och köpte mina skoooor som jag ska ha på mösspåtaningen om jag dissar högklackat...


på tal om skor.. dom här AH-SNYGGA skorna ska jag köpa till studentdagen tänkte jag,
yummi!







nu ska jag läsa tjejtidningar, ta en ipren och snutta kudden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback