someone you've wanted all your life..



En gång i en framtid ska jag glömma
Hur otäckt långt jag var beredd att gå i din närhet
Jag ser mig aldrig om, jag ser mig aldrig om...



det blev en fin dag även idag!
jag, amanda, erika & susanne strosade runt på stan och jag köpte INGENTING.
får väll se om de blir några inköp någon annan dag den här veckan istället..

rensade lite bland alla grejer i hyllan idag också, moa fick massvis med grejer och glad blev hon för det! men gladast blev nog jag som blev av med grejerna.

sen smsade lotta och fråga om vi skulle middagsdejta på en kinarestaurang men vi bestämde att ta de nästa vecka eftersom jag ska upp tiiidigt som tusan imorgon.
åkte iaf till farmor med pappa & ulrika en sväng ikväll,
och nu ska jag kolla på andra avenyn sen snutta kudden!





i like it!
även bodyshops nya parfym lychee blossom är ett måste nu när våren & sommaren börjar komma,
luktar så somrigt och härligt! dieselparfymen får nog stå i förpackningen över sommaren.

önska mig lycka till imorgon..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback