mitt syfte här på jorden var tillsammans med dig

haha farmor blev så glad igår när hon såg att jag inte hade något järnskrot alls kvar i ansiktet, gullegris!

imorse klev jag upp 05.00 och satt mig på bussen 06.05... helt i onödan! aja, skönt att kliva upp i tid iallafall.
jobbade på coop forum & ica maxi, det tog några timmar.. sen hann jag på stan en liten stund innan jag tog bussen hem.










sen blev det lite andra saker också,
kanske inte nödvändiga men vissa var det iallafall! och vissa var så billiga så då fanns det inga andra alternativ, haha.










sen köpte jag ett fodral till glasögonen, tjejplåster och garniers nya deodorant också!

nu har jag kollat på trueblood eftersom jag somnade innan det började igår,
nu ska jag göra mig iordning och vänta på mina mammor så jag får åka till grytan någon gång :)
imorgon ska jag jobba, sen ska vi fira susanne och när dom andra drar på krogen åker jag & erika hem, jag ska inte ut imorgon eftersom anja & lasse är hemma över helgen.

måste ringa min faster också kom jag på!
sen måste jag boka biljetten tillbaka till östersund den 13 maj... jag vill inte?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback