'' men nej.. man får välja mellan öl och snopp ''

ja nu är jag hemma igen! jag har haft en superhärlig påskhelg men det är skönt att vara hemma igen faktiskt.

i bilen i torsdags sa jag till mamma att jag inte skulle dricka någonting i helgen men jag hann inte mer än in på afterskin så skriker min morbror och frågar vad jag vill ha för cider.. och svag som jag är för vuxet grupptryck så drack jag både tordag, fredag och lördag! varav torsdagen fick jag lämna tillbaka i gustafsberg, haha..
dessutom har jag lärt mig att dricka öl, eller alltså.. det går om jag vill! men det har aldrig hänt förut att jag kunnat druckit utan att fått kväljningar, men ibland överväldigar man sig själv..
sen åkte tungpiercingen ut i fredags också, jag hade ont i tungan igen.. så nu är skiten ute! ångrar som tusan att jag la ut 450:- på den, men men..

i fredags tog mamma guld i hovdestörten och slog den då ledande tjejen med tre sekunder,
det firades såklart och mamma sjöng hej vilt i micken på afterskin och sen somnade hon klockan åtta, världens härligaste mamma!

jag har fått tillfälle att myst med anneli hela helgen, och det blev så tooomt när hon åkte hem :(
tråkigt är det att det är så himla länge mellan gångerna man ses, men ju roligare blir det!




imorse åkte jag & anna hem vid sex och jobbade,
kom inte hem förän vid halv sex ikväll men fiiina pengar blir det! speciellt nu när de är så mycket utgifter och jävligt lite inkomster...

på tal om utgifter..
jag tappade min rakhyvel i duschen i fjällen, och sen glömde jag den där.
och när jag kom tillbaka för att hämta den då jag kommit på att jag glömt den var den borta!? någon idiot hade tagit den!? alltså vem tar någon annan rakhyvel.. så himla snuskigt!
men nu är det bara för mig att köpa en ny, JÄVLIGT onödigt.. men jag kommer iallafall aldrig glömma något igen.

när jag jobbade på maxi idag stod det en unge och hans mamma bredvid mig och plösligt säger ungen (som dessutom hette torsten)
-
du får inte vara här! (sen räcker han ut tungan)
AAAAAAH! jag höll på att bli tokig och kasta iväg det fula lilla krypet...
och som om inte det var nog säger mamman:
- jodå torsten, det får hon, hon jobbar här.
hon blev inte irriterad för att han betedde sig illa eller något.. fan vissa föräldrar borde få gå i uppfostringsskola med sina ungar!





oj, nu blir de bråttom igen! måste packa upp innan dhw börjar..
om tre veckor är jag i lettland, längtar enbart för att jag ska gå på massage och få naglarna fixade!
sen längtar jag med allt jag äger och har tills om en månad, för då åker jag till stockhooomia :D
ska äntligen få träffa mina bästaste vänner igen och gosa med lilla hugo, samt mysa med faster någon kväll.

tro mig manda, du kommer få leva med den här bilden läääänge..
jag vet att du är hemligt förälskad i ''granberg'' ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback