marängswitch, marängsviss, marängswisch...?

And maybe, I'll find out
A way to make it back someday
To watch you, to guide you
Through the darkest of your days
If a great wave shall fall and fall upon us all
Well then I hope there's someone out there
Who can bring me back to you

If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

Run away with my heart
Run away with my hope
Run away with my love

I know now, just quite how
My life and love might still go on
In your heart, in your mind
I'll stay with you for all of time

If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

If I could turn back time
I'll go wherever you will go
If I could make you mine
I'll go wherever you will go
I'll go wherever you will go





igår blev det en kanonkväll med susanne, erika, michelle, linnéa & patricia!
det blev förfest lite för länge så jag & erika hann aldrig på krogen innan vi tog bussen hem,
men kvällen var kanon ändå! och jag skrattade så jag fick ont i magen när vi spelade något spel, som såklart jag & susanne vann :D

idag vaknade jag vid tolv, och det var längesen jag vaknade så sent men jag antar att jag hade några timmar att sova igen.. klev upp lagomt tilll lunchen då mamma, anna, lasse & anja grillade korv vid sjön så det var bara att sätta sig i en solstol och nuta av det alldeles perfekta vädret!
sen började mamma elda i bastun, jag & anja klev in så fort det var klart och det var så himla skönt!

efter bastandet så slutförde jag grovstädningen på mitt rum och grovstädade även olle, moa & mollys rum! helt okej storasyster liksom..
jag började öven städa som tusan hos pappa i veckan men hann inte med mer än två hyllfack som bara det tog en timme.. känns som jag har många timmar kvar att städa på mitt rum hos pappa faktiskt..
men hos mamma hittade jag massor med roliga saker när jag städade i förrgår:

- 36 par hälstrumpor i en påse under sängen.
- 109 hårsnoddar.
- 4 par skor..
- en komplett touchmobil med laddare och alltihop.
- massvis med smycken.
- massvis med smink som gick oavkortat till molly som blev jätteglad.
- massa fina sängkläder.
- en kavaj.
- 3 jackor.

nu har jag, olle & molly gjort marängswisch eller hur det stavas,
ikväll ska jag bara chilla alternativt åka en sväng med lottis!



Hahaha.. gos :)

2010-04-12 | 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback