is a monster

imorse vaknade jag rätt tidigt och solen sken och himlen var klarblå!

klev upp och åt frukost sen krattade jag på översidan och sen tvättade jag & lillebror alla tre bilarna! vet inte om de vart så bra men de var inte jag som skötte vattenslangen som gjorde fel iallafall! olle vart lite blöt också, haha man får väll skylla sig själv när man går framför sprutmunstycket va?
sen provkörde vi peggan också, ååh nu känns det verkligen som att det är sommar snart!

jag har även tagit årets första moppetur också! gud jag kommer verkligen att sakna att åka moppe..
nu har camilla & anna kommit och vi har fått oss en drink och solen skiner fortfarande.
snart ska vi äta en god middag och sen har vi såklart eldat i tunnan också, årets första dopp! kanske tar årets första dopp i sjön också, skulle ju vara en merit kanske.

igår låg jag och tänkte på hur jag skulle packa till tyskland..
kom fram till att om det är möjligt ska jag ha tre väskor med mig och packa såhär..

väska ett: hårprodukter, hudvårdsprodukter, smycken, accesoarer, plattång o.s.v, fotoramarna, småsaker & andra saker.
väska två: kläder, underkläder, jackor, sjalar & väskor.
väska tre: skor & ännu mer kläder.

vet inte än om det är möjligt, men det visar sig nog!

nu ska jag gå ut på balkongen och mingla med tjejerna,
ha en trevlig helg!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback