in a nameless town

mys.
det är bara jag, mamma & anna hemma.
nu ska vi titta på tv och dippa lite smarriga grönsaker.

idag var jag på stan med hanna.
kollade på en jacka men den var inte riktigt bra så jag köpte den aldrig.
köpte en rosa korg som jag ska ha smycken i iallfall, och ska definitivt köpa fler också! måste bara få min lön..
sen köpte jag lösnaglar och ett nagellack med rosa glitter i, superfint!
sen blev det två par spets-steps, ett par vita & ett par svarta. vet bara inte var jag ska gömma dem så inte moa eller molly får tag i dom! haha.
sen köpte jag likadana skor som jag köpt till studentdagen fast svarta, 25% rea så det var helt okej! och dom var lika fina som dom vita om inte finare..

nu ska jag mysa med mina mammor,
hej så länge




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback